Salı

Cats And Dogs DVDRip Türkçe-İngilizce Dublaj [Dual Audio] (2001)

Kediler ve Köpekler Türkçe Dublaj
"Türkiye Forumlarında İlk kez rapidshare.com da"



Uzun uğraş verdim ama kimse bunu rapidshare.com dan vermedi...Bildiğiniz gibi rapidshare.de de dosyaları siliyor..İndirmek mümkün olmuyor...Ben e yurt dışından mükemmel görüntü kalitesi DivX buldum ve türkçe dublaj dosyasını kendim ekledim...Cuk diye oturdu...
İsteyen orjinal sesiyle isteyen türkçe izlesin...

İşte Linkler:
Tıkla ve indir

Şifresi rar dosyaının içinde açıklama olarak var...Çift tıklayın görürsünüz...

Film hakkında:

Yönetmen: Lawrence Guterman
Kategori: Animasyon

Yarı animasyon, yarı gerçek görüntülerle oluşan film çok uzun zamandır devam eden ve insanların habersiz olduğu, kediler ve köpekler arasındaki savaşa eğlenceli bir açıdan bakıyor. Bir bilim adamı (Jeff Goldblum) yeni bir aşı bulur. Bu aşı insanların köpeklere karşı olan tüm alerjilerini yok edecektir. Bu gelişmenin insanlarla köpekler arasında bugüne dek olduğundan çok daha sıkı bağların kurulmasına yol açacağı aşikadır ve kediler bu durumdan hiç memnun kalmazlar. Kendi varlıklarını tehdit altında gören kediler aşıyı yok etmek için harekete geçerler. Ama orada, küçük mü küçük sevimli mi sevimli bir köpek olan Lou nöbet tutmaktadır. Fantastik bir aile komedisi...

Boyut 1GB
Çözünürlük 640*352

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Film izle